Vilken lördag!!!

Vilken härlig dag jag hade igår!!!
Jag lämnade barnen hos mamma och åkte hem med bilen. Sen tog jag mig kommunalt till Älvsjö och gick på matmässan med Jonas, Mange och Jeanette. Det var väldigt trevlligt! Inte så mycket mat, men desto mer vin, drinkar och bibbel. Nettan och jag lyckades prata till oss champangeprovningar på ett par ställen :-)
Trötta i benen åkte vi hem till Jonas, där Carmen hade fixat middag.
Efter middagen tog jag och mmina bröder en taxi till hovet för att se och framförallt lyssna på Håkan Hellström. Det var grymt!!! Vi hade sittplatser, men vi stod mest hela tiden. Dansade, sjöng och hoppade. Även när han gör lugna låtar så är det jä-la drag. 2,5 timme med fullt ös!!! Jag kan nog inte hitta tillräckligt med superlativ för att tala om hur bra det var.
Efter konserten mötte vi upp Nettan, Carmen och några andra, tog några öl och sen tog jag mig kommunalt hem.

Sov helt själv i huset i natt, vilken resulterade i att jag försov mig imorse. Vaknade av att telefonen ringde 2 timmar efter att jag ställt alarmet. Jag var nog inte så trevlig i telefon... Kastade mig in i duschen och ner till gympahallen. Där har jag gått HD i Vilundahoppet. Allt flöt på hur bra som helst!
Sofie åkte och hämtade barnen hos mamma, efter Mulle och kom ner till hallen med dem. (Tack Sofie, du är en ängel)

Oscar ville inte somna ikväll. Han var hur trött som helst, men vägrade, han skulle bara gosa med sin mamma :-) Det är priset man får betala när man lämnar bort dem i ett dygn. Och det är det helt klart värt. Kunde ha varit värre straff än gosiga barn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0