Hur stoppar man tiden???

Dagarna bara försvinner! Jag vet inte riktigt vart de tar vägen. Vissa dagar hinner jag inte få någonting gjort överhuvudtaget, men vissa dagar gör jag hur mycket som helst. Jag tror verkligen att jag är antingen av eller på.

Helgen har varit smockfull. Fredag och lördag var jag nere i hallen (och resten av familjen också). Det har varit Nordiska mästerskapen och jag har varit tävlingsledare och jobbat i sekretariatet. Det har varit jättekul! Och allt har fungerat hur bra som helst. Alla är så duktiga på vad de ska göra så jag hade inget att göra. Så jag gick mest omkring och störde alla :-)
Lördagkvällen var det bankett på Scandic. Trevligt, men som vanligt blir jag besviken på maten där. Det verkar som att de tror att bara för att vi är gymnaster och mest ungdomar så bryr vi oss inte om maten...
Söndag fm var jag på föreläsning som hölls av Danmarks landslagstränare. Han har varit det i 25 år! Så han vet vad han pratar om :-) Det var en aha-upplevelse. Väldigt bra!
JAg var hemma i ett par timmar innan jag for iväg igen. Då var det Djurgården som hägrade. Middag på Ulla Winbladh och sen Mia Skäringer på Cirkus. Otroligt trevligt! Föreställningen var jättebra! Rolig men samtidigt väckte den många tankar. Hon är verkligen superduktig!!! Hon började hela showen med att komma in i bara bikini och prata om sin kropp!!! Otroligt modigt och coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0