Idol

Sitter pch tittar på Idol. Jag är imponerad, det är många riktigt duktiga i år!!!
Min favorit är nog ändå Linnea. Jag tycker att hon är grym!!!

Fick hem en febrig man med ont i halsen idag. Så ikväll är vi två som sitter och mår dåligt i soffan!
Jag har utöver ont i halsen, snorig, huvudvärk och en otrolig nackvärk en massa konstiga krämpor... Bla har jag från och till så ont i tummen att jag är alldeles gråtfärdig. Jag skulle kunna skriva flera inlägg om dagen om bara krämpor... En riktig gnällblogg alltså :-) Men jag ska nog bespara er läsare det. Jag har ju faktisk några som läser här då och då och jag kanske inte ska skrämma bort dem helt...

Vi skulle ha haft Jenni, Robert och Emil på middag här imorgon, men jag fick lov att ringa och avboka det eftersom vi inte mår så bra. Men jag har bestämt med Jenni att hon och jag och barnen ska träffas en sväng imorgon. Vi har inte träffat henne på ca 1,5 månad...

Nu har hösten kommit ordentligt (har till och med kommit några snöflingor idag...) så nu börjar jag känna den där myskänslan. Och med den kommer att jag vill fixa lite härhemma. Så det är väl bara att passa på och fixa när känslan infinner sig.

Om jag orkar så ska jag ta en sväng till stinsen med barnen imorgon. Clas var där och köpte skor till Oscar förra helgen, men jag är osäker på om det är rätt storlek, så jag ska mäta och prova en mindra storlek...
MEn de är skitsnygga! (JAg hade pekat på dem i en tidning innan :-) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0