Arg och oförstående

Nu har det här med Oscar lagt sig lite och då börjar jag förstå att det inte bara var några konstiga hallucinationer i söndags. Utan SD valdes verkligen in i riksdagen. Jag har nog hoppats på att någon ska komma fram och säga att det bara var ett skämt!
Det konstiga är att det är riktiga människor som har röstat på dem... Jag hoppas verkligen att det inte är någon jag känner, men man vet ju aldrig... Jag kan omöjligt sätta mig in i hur de tänker. De kan ju inte leva i verkligheten...
Hoppas att de visar vad de står för under denna mandatperiod så att de som har röstat på dem fattar att de har gjort fel!!!
Usch, jag blir så arg och upprörd bara jag tänker på det. Men man kan inte bara sopa undan det för det är verklighet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0