Elins medaljskörd!!!

Det gick riktigt bra för Elin igår!!! Ialla fall placeringsmässigt. Sen var hon inte supernöjd med sin insats...
Hon kom TVÅA i DMT och TREA i synkront med Frida!!!!
I individuell trampolin så gjorde hon en jättebra första serie och hade tredje (?) bästa poäng på den, men under den andra serien fick hon en black out och bara slutade mitt i... Inte så bra, men sånt som händer.
Jag är ialla fall en väldigt stolt mamma!!!






Efter en otroligt lång dag i gympahallen så åkte alla hoppare, tränare och anhöriga ner till pizzerien vid Infra och åt mat. Vi var totalt 32 st :-) Sen åkte jag hem och skulle äta ost och drick vin med Claes, men jag var helt slut så jag gick och lade mig istället...


Idag har vi en riktigt myssöndag! Vi har inget inplanerat alls. Alva är hos en kompis och jag, Claes och Oscar gick till vallokalen och sen tog vi en prommis så att Oscar somnade. Nu ligger han ute i vagnen och sover och Claes har åkt och handlat. SJälv sitter jag här vid datorn med en kopp kaffe och en bakelse :-)
Snart ska en kalvstek in i ugnen och så ska vi bara skrota omkring härhemma.


Jag börjar bli lite nervös inför Oscars sjukhusbesök imorgon, men det ska nog gå bra. Jag känner mig ganska färdig efter den här veckan, men har kommit på att det som har varit mest påfrestande är nog alla känslorna som kommit och gått under de senaste dagarna...

Det känns som att det var en hel evighet sen det var måndag. OCh den här måndagen började ju inte så bra. Vi vaknade av att Elin var magsjuk, så hon var henmma mån och tis och sen hände det här med Oscar på ons och så tävlingen igår. Och på det två föräldramöten, gympa och dans... Inte så konstigt att man är helt slut. Och nu inser jag att jag verkligen ska njuta av denna lediga slappa dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0