Det är INTE ok att vakna 03.30!!!

Igår var vi bara hemma hela dan och jag försökte plocka lite. Tyvärrr gick det inte så bra eftersom min kropp inte riktigt vill vara med... Men jag gjorde så gott jag kunde och fick till slut en hel del gjort.
Bla så var jag upp på vinden och rensade bland kläder. Jag orkar inte spara mer nu, Jessica (som var och hälsade på) fick med sig tre pappkassar och så slängde jag en hel svart sopsäck med barnkläder. Det var lite jobbigt för flera av kläderna var riktigt fina...
Vi planterade även lite penseér i krukor så nu är det vårfint ute :-)
Alva och Albin lekte ute på baksidan hela em och kvällen. Det är så mysigt när de kan vara ute. Och helt plötsligt så har vi grannar börjat umgås igen.
Idag kommer Rut så vi försökte röjja så att hon kommer fram och kan städa. Inte så lätt, men jag tror att vi kan få ganska rent i alla fall.
Vi ska en sväng till Ikea idag och se om vi hittar några möbler till hallen. Vi måste även köpa lite lister och annat. Men det blir nog klart någongång.
Igår sov inte Oscar middag så han somnade i soffan vid strax efter 18. Det resulterade i att han vaknade 03.30 och vägrade somna om... 04.45 var jag ner och gjorde välling, då hade jag hittat honom inne hos Alva två ggr. Första gången stod han och klappade henne, så som jag lärt honom att man gör när man ska väcka någon. Andra gången hade han krypit ner bredved henne i sängen ;-)
Nu undrar jag när han ska somna igen??? Hela våran planering har gått åt skogen redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0