Ledig torsdag

Idag har jag varit ledig. Jag började med att gå upp 07.00 och väcka barnen och få dem iordning. Sen hade jag lovat Alva att hon skulle få cykla till skolan för första gången :-) Så jag satte Oscar i vagnen och halvt sprang till skola/dagis. När jag kom hem igen var jag helt slut och genomsvettig. Snacka om dålig kondis :-(
Efter att ha tvättat och diskat lite så tänkte jag sova en stund. Det slutade med att jag låg i sängen och tittade på dålig dagtv och kunde inte somna. JAg var till och med så uttråkad att jag tyckte att träningsmaskinerna på tv-shop såg intressanta ut...
När jag hade duschat och fixat så åkte jag ner till centrum och lunchade med min kära man! Vi passade även på att gå på mq och systemet. På väg ut från centrum så såg jag att de hade erbjudande på en klänning som jag provat tidigare. Så jag köpte den ;-)

Jag hann även med att handla mat och när jag kom hem blev det en kaffe i solen. Det är såå mysigt när det är fint väder.
Sen var det springmarch igen och hämta barnen. Alva är jätteduktig på att cykla nu! Men det går snabbt och jag hinner inte med...

Efter middag och lek ute så var det dags för trampolinträning. Jag har ju fortfarande så otroligt ont i nacken så jag satt mest på bänken och ropade kommentarer till hopparna. Men det var tre andra tränare nere så jag kände att jag kunde sitta där. Någon nytta kanske jag gjorde ändå.

Nu är Claes och grannen hurtiga och är ute och springer medans jag sitter i soffan och äter ostbollar och tittar på tv. Imorgon ska jag ut och springa: PÅ STAN! JAg ska träffa Jenni efter dagiskalaset och äta och ta några glas vin med henne. Ska bli supertrevligt. Både att få komma ut en kväll och att få umgås med Jenni, det var jättelänge sen sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0