2011

Nu är det inte många timmar kvar på 2011.
Satt och funderade på om jag skulle summera det gångna året...
Jag kan inte komma på att det har skett några jättestora förändringar i mitt liv. Det har mest rullat på.
Sen är det klart att det påverkade hela familjen när Claes blev utan jobb i somras, men han fick ju nytt och för oss andra är det ingen större förändring även om det är det för honom.
Vi har varit på några trevliga resor till bla Danmark, Turkiet och Tallin. Sen har Claes och jag varit duktiga på att komma iväg själva. Ialla fall i dec. (Det ska vi fortsätta med för det behövs)
Barnen växer så det knakar och vi har ingen bebis kvar i huset längre. Vi har en stor kille, en större tjej och en jättestor tjej.
Jag har tittat igenom bloggen och insett att vi har haft ett jättebra år!!!
Som sagt inga stora förändringar men många härliga stunder med familj och vänner. Ett riktigt mysigt år med andra ord!!!
Så tack till Claes, Elin, Alva, Oscar, familj och vänner för ett fantastiskt 2011 och hoppas på ett minst lika bra 2012!!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad kul :) hoppas verkligen att de blev bra. Själv skall jag ha ett gäng päronchips till fördrinken ikväll.

Gott nytt år!

2011-12-31 @ 15:24:43
URL: http://vinomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0