Fullt ös

Här händer det saker hela tiden...
Nu i helgen har Claes och jag varit på Nova Park i Knivsta. Det var helt underbart! Verkligen ett ställe jag kan rekommendera. God mat, Underbar spa avdelnig och supertrevlig personal.
Vi slappade och njöt i ett helt dygn och det känns. Jag har kommit ner lite i varv. Och det behövdes...

Förra helgen var vi i Tallin och firade mamma som fyllde 60. Det var jättetrevligt, men otroligt intensivt. Mycket god mat och dryck. Hotellet vi bodde på i Tallin var jättefint. Både rummen, restaurangen och spaavdelningen.

Däremellan har Claes fyllt 40!!! Vi ska ha fest i sommar så nu var det "bara" närmsta släkten här. Men vi var 20 pers ialla fall så det räckte. Vi bjöd på middag och fika.  Trevligt att ha alla här!

Den här veckan är det trampolinavslutning, kurs med jobbet, min födelsedag, Claes julfest, Alva ska på 2 kalas... Ja ni ser maj och december är hektiska månader.

Jag har beställt lite julklappar på nätet och nu börjar de trilla in :-)


40-åring!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0