Lucia

Efter en riktigt crappig morgon så blev det bara bättre :-)
Jag hann till jobbet i tid för att se luciatåget, men bullarna var slut :-(
Det brukar oftast vara elever som håller i luciatåget och så var det i år. Jag har sett bättre, men det var helt klart godkänt.
En kollega var hemma och vabbade så jag hade extra mycket att göra idag och så skulle jag sitta i möte halva dan. Men jag kom ialla fall ifrån jobbet så att vi hann hämta Alva och in på dagis innan de började :-)

Oscar har övat i flera veckor och är jätteduktig på alla texter och rörelser och det första han sa imorse var att han skulle våga fast det var mycket folk. Men inte vågade han ;-) Han stod och tryckte mot väggen mest hela tiden :-)
Men det var ett fint luciatåg, de är ju så söta!!!





När vi kom hem så trollade jag fram lite middag ur tomma skåp och sen åkte jag till Ica Maxi.
Efter flera timmar där så sitter jag nu med en kopp thé innan det är dags att krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0