Vilken otrolig dag!!!

Igår hade jag en heldag!!! En jättebra dag som jag kommer att leva på länge.
Jag åkte in till stan och hann gå i några affärer innan jag begav mig till Mist. Där blev jag sminkad och fick håret fixat och sen åkte vi till en studio. Där fick jag sen leka modell. Jag var supernervös innan, men det släppte efter ett tag och då var det riktigt kul.
Nu ska jag leva på den här känslan ett tag innan bilderna kommer. Det skulle ta ca 1 vecka. Så just nu går jag omkring och tror att jag var jätteduktig och att bilderna kommer att bli bra. Så därför vill jag nog inte att de ska komma så att jag upptäcker att jag hade fel.
Efter jeansprovningen häromdagen så var det här en kick för självförtroendet.
När jag var klar så var det ca 4 timmar kvar tills Claes skulle komma in till stan. Min plan var att sitta på café och strosa på stan. Och det var väl i och för sig vad jag gjorde, men med en (två) otroligt tunga väskor att släpa på och jag tror att jag gick ett par mil allt som allt.
Modellandet, bärandet och traskandet har gjort att jag har träningsvärk och jä.ligt ont i nacken idag. Och i resten av kroppen också för den delen. Kan knappt röra mig.
Till slut satte jag mig och tog ett glas vin och sen kom Claes dit och mötte upp. Vi gick på restaurang! Åt underbar mat och hade verkligen en upplevelse. Men det skriver jag mer om på min matblogg http://nybergsmat.blogg.se

Sen gick vi och tog en drink (eller två blev det) och sen tog vi en taxi hem. Vi plockade upp Elin på vägen. Hon var hos en kompis.

Jonas och Carmen (och Rufus) var här och var barnvakt. Allt hade gått jättebra och barnen hade skött sig. Det var i alla fall vad de sa...

Idag har vi gjort ingenting! Claes är dålig och har feber och jag har som sagt ont överallt.

Imorgon är det måndag igen :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0