Slappardagar = semester

Antingen har vi varit väldigt aktiva under vår resa, eller så behöver jag bara slappa :-)
Jätteskönt att sitta kvar vid frukostbordet och läsa med en kaffekopp i evigheter.
Barnen verkar också behöva slappa, de vill titta på tv och leka på sina rum. Passar mig jättebra.
Jag har ju inte varit helt sysslolös utan tvättat ett antal maskiner tvätt sen vi kom hem. Så jag ska nog vika lite av den. Men inte all på en gång, utan lite i taget :-)
Planen idag är att Claes ska klippa gräset och sen ska vi till brorsan på middag. Barnen hoppade jämnfota när de fick höra det! De längtar såååå efter sina kusiner.


Min snygga man!!!


Ölpaus i Lökken

Fruktpaus med mormor och farmor

Fårup sommarland

Oscar tar körkort

Karusell för de små barnen (och Elin och Frida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0