Trevliga dagar

I torsdags gick vi upp tidigt och packade in oss i bilen (jag och barnen). Vi åkte ut till Simpnäs, Väddö, för att lämna Elin där. Familjen Jeppson har landställe där så hon ska vara där till på måndagmorgon. Vi stannade kvar hela dagen, var ner till havet, badade i deras tunna, hoppade studsmatta, gick till hamnen och åt glass, åt mat, fikade och åt mat igen. Jag, Alva och Oscar åkte tillbaka hem vid strax efter åtta. Och så tog det ca 1,5 timme att köra. Jag var helt slut när vi kom hem. Men vi hade en kanondag.







I fredags gick vi upp tidigt igen och packade ihop oss, den här gången bar det av till Ljusterö och familjen Lindgren. Full fart även denna dag med bad, fiske, lek och mat. Därifrån åkte vi inte förrens 12 och det tar ca 1 timme. När barnen fiskade så fick Thor upp 2 st abborrar som var så pass stora att de kunde äta dem. Så barnen åt stekt abbore till middag :-) Alva tyckte att det var jättegott!





Igår passade vi på att städa och fixa lite härhemma på dagen. Inte så kul när det var supervarmt ute, men det måste ju göras och vi hade ju faktiskt varit ute ordentligt i 2 dagar. Framåt eftermiddagen kom Henke och Bettan hit på middag. Jättetrevligt! De sov kvar, men åkte tidigt imorse . Men klockan hann nog bli 02 innan jag kom i säng.

Men ikväll ska jag i säng tidigt, förmodligen före barnen ;-) Jag ska ju upp och jobba imorgon. Känns sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0