Ännu en trampolinhelg

I torsdags åkte vi till Herrljunga. Jag har inte varit där på ett par år, men det var sig likt...
Jag har dömt och Elin har tävlat. Hon kom fyra i DMT, bara 0.4 från prispallen. Jag tror att hon är ganska nöjd.
Jag har delat husvagn med Jenni ocg Robert. Det var bra mycket bättre än att sova i klassrum, men jag har konstaterat att det inte blir någon husvagn i vår familj :-)
Det var jättemysigt att komma hem. Jag tror att barnen har saknat mig. Oscar släppte inte mig på flera timmar. Jag fick inte ens gå på  toaletten själv...
Men nu sover barnen och snart jag med. Jag är helt slut!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh, jag kan sakna de där helgerna ibland...



Hoppas allt är bra! Kram!

2011-06-08 @ 21:46:15
URL: http://frokenkicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0