Kalas

Idag har vi haft kalas för Alva och Oscar. Nu är jag helt slut, ska skriva det här och sen hoppar jag i säng. Det är arbetsdag imorgon...
Vi hade förberett det mesta så vi hade ganska lungt idag. Tyvärr fick jag jätteont i nacken på fm. Jag tror att jag fick ett ordentligt nackskott. Hur som så gör det ont så fort jag rör armarna och jag har svårt att vrida på huvudet.
Kalaset gick jättebra, men det regnade. Det brukar alltid vara fint väder när vi har kalas för Alva och Oscar. Men vi fick vara inne. Vi var totalt 25 personer så ljudnivån var "ganska" hög.
Och som vanligt när man har kalas så hinner man inte prata med någon...
Jag passar på att tacka dem som var här för att ni kom, det var jättetrevligt! Och tack för de fina presenterna till barnen!!!


Paketöppning, Alva får hjälp av Sofie och Jennifer...


och Oscar får hjälp av Elin och Hampus

Barnen blåser ut ljusen på glassbomberna

Det blev trångt i köket när alla skulle sjunga


Det var ett glatt kalas


SötOscar!!! (dags att klippa honom...)


Sen var det dags för SHOW!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack för ett trevligt och roligt kalas. Tack Oscar och Alva för att vi fick komma puss på er

2011-06-19 @ 22:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0