Sjuka killar

När jag kom hem igår satt restena v familjen i soffan och såg helt slut ut. Oscar var jättevarm så jag tog tempen på honom pch då hade han 39.8, det steg sen till 40.3. Han var inte så pigg då...
Jag tog med honom och satte mig med honom i knät på altanen. När vi kom in igen efter någon timme så hade Claes tagit tempen och han hade 38.3.
Nu har jag fått iväg Alva till skolan och Claes sover. Jag coh Oscar har inte sovit så mycket i natt, han har haft svårt att sova pg av den höga febern, Men jag hoppas att jag kan sova med honom när han blir trött sen.
Nu har han 39,4, så han borde bli trött om ett tag... Han har också en massa prickar i ansiktet, skulle kunna vara början till vattkoppor, men de var där och såg likadana ut igår kväll, så jag misstänker att det har varit många eleka myggor istället. Men vi får väl se hur det utvecklas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0