Skolavslutningar!!!

Igår efter mitt inlägg satt jag och hade dåligt samvete för att jag inte kunde gå på Elins avslutning. Det lät som att hon ville att någona v oss skulle vara där. Så jag messade henne och frågade, men fick inget svar. Under natten kom jag fram till att jag kanske skulle åka dit en sväng ialla fall...
När jag sen vaknade (för sent...) så skulle jag hoppa in i duschen och då hörde jag röster från badrummet... Det var Elins telefon :-) Hon hade glömt både den och sin nycklar här.

Alva och jag skjutsade Oscar till skolan och sen gick vi på skolavslutning. Det var jättefint väder och de började ute vid sjön med tal och sånger. Sen var det fika i klassrummet. Efter det fick Alva promenera hem med grannarna. (Tack!) Jag åkte till Södervik och hann vara med i klassrummet under betygsutdelning och tal. Kul! Och jag tror att det var uppskattat av Elin att jag kom.














Jag hade lovat att handla till jobbet på vägen in så klockan var ganska mycket när jag väl kom till jobbet. Men jag han få en hel del gjort innan det var dags att åka och hämta Oscar.

Alva hade sån tur att hon fick följa med en kompis hem och äta lunch och bada innan de gick till sommarkyrkis.

Efter middagen började det att regna och vi hade vattenspridaren på, så barnen kom in ich ville ha paraplyer. Sen stod de i vattenspridaren med paraplyer!!! Tokungar!

När jag och Oscar kom hem idag så hade vi besök:



Alva visar hur mycket hon fryser :-)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 11:52:35
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Sandra

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 03:42:58
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 07:49:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0