Sprutor i nacken

I fredags vaknade jag och hade så ont så jag inte kom upp ur sängen. Men det var bara bita ihop och köra till Märsta. Tårarna rann så jag såg knappt vägen, men jag kom fram till slut.
Tanken var att jag skulle få botoxsprutor i nacken mot värken. Men jag fick två kortisonsprutor som var blandad med bedövning.
Det var inte kul!
Jag hörde riktigt hur vätskan kom in i huvudet...
Så nu ska jag tillbaka om ett par veckor och få botox.
Men sen dess har jag haft så jä-la ont, jag hoppas att det vänder snart. För det här är inte kul längre...

I lördags var vi inne i stan och gick och fikade och tog en öl innan vi åkte vidare till Jonas och Carmen. Där fick vi jättegod mat och hade väldigt trevligt. Tyvärr blev hemresan inte vad vi hade räknat med...
Kortfattat så hade vi bokat en stor bil, men när den kom så var det bara en vanlig bil. Chauffören försökte övertala mig att ha Alva i knät hela vägen hem, men jag vägrade, så jag bestämde mig för att åka kommunalt. De andra tog taxin och jag gick till bussen. Men sista bussen hade gått så det fick bli t-banan. det blev stop i tunnelbanan så när jag kom till centralen så gick tåget framför ögonen på mig... Det var bara att vänta 30 min på nästa tåg. Då ringde jag och bad Claes beställa en taxi till Rotebro. Men så klart blev det fel ocskå... Det slutade med att jag fick betala dubblapriset :-(
Så nu hoppas jag att Claes har ringt båda bolagen idag och klagat!

Igår var vi i stinsen och bl a så klippte Elin sig. Hon blev jättesnygg! (men hon var inte nöjd) Jag fick inte lägga ut bilder på henne på fb, så jag lägger dem här istället :-)




Kommentarer
Postat av: Nettan

Elin blev ju jätte fin i håret :)

2011-03-22 @ 12:54:18
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0