Försöker packa...

inte lätt. Jag hatar att packa. Jag har kommit så långt som att Oscars kläder ligger i väskan. Nu är det bara mina och Alvas kläder och allt annat...
Idag har det varit fullspäckat schema som vanligt. Jobb, sjukgymnast, laga mat, träning och så lite tvätt och disk däremellan...
Jag skulle vilja ha det mesta packat och klart ikväll, så att vi kan ta det hyfsat lungt imorgon.
Ikväll var det ialla fall inga problem att lägga barnen. De var helt slut efter träningen.
Tyvärr börjar Elin få ont i halsen och är täppt i näsan. Inte bra :-( Bara hoppas att det inte bryter ut ordentligt förrens efter SM. Håll alla tummar ni kan för att det går bra för henne ihelgen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Håller alla tummar. Måste få se henne hoppa någon gång.

Ha en bra helg

Kramar Maria (B) Sjöman

2011-05-13 @ 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0