Hostan från helvetet

Nu är min högsta önskan att jag ska sluta hosta. För det här är inte kul längre. Inte nog med att det är skitjobbigt att hosta och att jag får ont i halsen och träningsvärk i magen så blir jag skittrött och grinig. Mitt tålamod är på noll och humöret sviktar :-(
Sitter och funderar på om vi ska orka hitta på något idag. Egentligen gör jag nog inte det, men barnen skulle nog behöva sysselsättas...

Igår på fm packade vi ihop oss och åkte till Täby centrum och gick på bio. Det var första gången för Oscar. Och det gick jättebra, både han och Alva satt som små ljus inne på bion.
Sen frågade vi Oscar om han ville ha lunch, men det ville han inte. Han ville ha hamburgare :-) Så det fick bli ett besök på McDonalds innan vi åkte hem.
Vi hann också köpa lite bokmärken till Alva. De har börjat byta i skolan. Så nu valde hon några med Hello Kitty och några med brudpar och det är precis samma kartor som jag hade när jag var liten :-)

På kvällen kom Jenni, Robert och Emil hit och åt mat. Jättetrevligt!!! Det slutade med att vi spelade spel halva natten. Vi kom inte i säng förrens 04.45. Som tur var fick vi ju ändra klockan så att den "bara" var 03.45. Men det hjälpte ju inte så mycket imorse. Jag tror att vi hade glömt att tala om för barnen att de fick sova en timme längre...


En mycket nöjd kille som fick äte potatisskruvar och titta på film på Roberts padda.
Förresten använde han inte napp på hela dan igår, inte ens när han skulle sova :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0