Nu får det vara slut

på eländet!!! Nu har jag bytt 6 blöjor på mindre än en timme och det enda Oscar har fått i sig är 50 ml majsvälling. Fattar inte ens hur det kan ge så mycket. Och varje gång har det gått igenom, så nu har jag ett visst antal byxor att tvätta också. Jag är ju inte sysslolös ialla fall.
Idag är han väldigt hängig och spak. Stackars liten!!!
Jag känner mig så otroligt maktlös. Tycker så väldigt synd om honom.
Men hjälp m ig att hålla era tummar att det här ska vända nu så att han får må bra igen.


Alva har sån tur att hon ska få åka till Lek och Bus med Jennifer och hennes familj efter skolan idag. Och Elin skulle nog hitta på nåt med sina kompisar ikväll.

Idag kommer Claes hem!!! Samtidigt som den här veckan har varit en av de långsamaste i mitt liv så har den ändå gått fort. När jag är förberedd på att han ska vara borta så här länge så tycker jag att det inte är så jobbigt. Det är mer när det kommer snabba beslut och jag har annat så att det blir en massa pusslande. Nu har ju jag varit väldigt fast härhemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0