Oscar fortfarande sjuk

det rinner ur ändan på honom och han har feber...
och det känns inte som att han blir bättre :-(
Imorgon har jag ledig dag så då blir vi hemma ialla fall. Men jag hoppas verkligen att han är frisk så att jag kan gå och jobba på torsdag.
Om inte annat så för att få komma hemifrån. Så här när barnen är sjuka och Claes är borta så känns det nästan som att man sitter i ett fängelse.
Det blir ju inte bättre av att Oscar (och jag)knappt har sovit inatt.

Nu har jag diskat, tvättat, vikt ca 5 maskiner tvätt, fått iväg Alva till skolan och bytt x antal blöjor.

Oj, det blev ett gnälligt inlägg. Så himla dåligt är det inte. Det är ganska mysigt att få umgås med Oscar. Och det är nog inte helt fel för min kropp att bara gå hemma och ta det lungt.

Idag är det kanelbullens dag så jag ska nog köpa några bullar som vi kan festa på efter middagen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0