Dags att packa igen...

även om jag ska söderut även denna gång, så är det nog en helt annan garderob som behövs denna gång.
Imorgon bär det av till Göteborg och trampolintävlingar hela helgen.
Men jag orkar inte packa! Så jag gör det imorgon, då har jag bara en timme på mig och jag hoppas att dte går bättre med tidspress :-)
Ska lägga fram det som ska strykas ikväll, så har Claes lovat att stryka det imorgon.

Jag vet inte om jag vill gå till sjukgymnasten mer. Hon gör bara illa mig och så skäller hon på mig... Hon säger att jag måste tänka mer på mig själv :-(
Jag berättade att jag funderat på att låna svärfars roddmaskin och testa om det funkar. Då blev hon glad :-) Sen måste jag ta tag i att köpa skoinlägg, för mycket av mina problem med höfterna beror på att jag pronerar.
På min att göra lista står även att boka tid hos optikern. Hur svårt kan det vara? När det gäller barnen så gör jag ju sånt på en gång, men när det gäller mig själv så tar jag mig inte den tiden...

Oscar såg så stor ut igår att jag var tvungen att fota honom, vilket inte är det lättaste för han står ju aldrig stilla...
Sen ville jag prova att fota mig själv i spegeln som jag ser att Elin och hennes kompisar gör hela tiden. Det var verkligen inte lätt. Men Alva kom och hjälpte mig lite :-)




Kommentarer
Postat av: Nettan

Hehe... det där med att fota sig själv måste vara någon speciell teknik som dom lär ut i skolan nu för tiden tror jag ;) Det är ju nästan omöjligt.

Hoppas ni får en bra helg!

2011-09-30 @ 23:34:38
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0