Hur fort har inte den här veckan gått???

Den här veckan har bara sprungit iväg. Jag har inte riktigt fattat att det redan är fredag, men det är det och det är ju sååå skönt!
Nu har jag försökt hela veckan att komma iväg och klippa mig, men... Jag gör ett nytt försök imorgon. Hoppas att jag lyckas och att de har tid då.
Nu har vi ätit en jättegod middag som Claes har lagat. Jag la fram ett recept igår kväll och sa att jag gärna ville äta det, så idag lagade Claes det :-) Ni kan läsa vad det var snart i min andra blogg :-)
Efter middagen satt det sociala gänget med en varsin telefon och spelade Wordfeud. Men nu har vi hamnat i soffan och tittar på Idol. Just nu är det reklam och nu är det Alvas tur att uppträda för oss. Hon sitter med sin fina rosa gitarr och spelar och sjunger :-)
Än så länge har vi Elin hemma, får se om hon blir hemma hela kvällen. Man vet ju aldrig med 15-åringar...

Har tagit en kort prommis idag också oavsett vad det ger på kort sikt så ger det förhoppningsvis något på lång sikt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0