Seg söndag

Igår var vi hos Madde och Albin. Supertrevligt! Men det blev väldigt sent så idag har varit en otroligt seg dag. Vi avslutade kvällen i deras badtunna. Supermysigt! När jag vinner en massa pengar så ska jag köpa en sån :-)

Lite tvätt, disk, handling och så har det ändå blivit idag.

Jag pratade med mamma idag, hon kom hem från Turkiet imorse. De har haft 38-40 grader i skuggan, 30 grader i havet och ca 32 grader på kvällarna... Jag ska nog inte packa ner så mycket byxor och tjocka tröjor :-) Ska bli sååå härligt.

Jag var ju ute och gick i förra veckan och det får jag sota för nu. Jag har så grymt ont i benhinnorna och i någon sena uppepå fötterna. Inte kul :-(

Nähä, om man skulle ta och krypa ner i sängen i tid för en gångsskull... Jag ska bara först.



Jag bjuder på den så att ni får se hur frisyr blev!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jätte finte blev det ju, passar dig :) Kram

2011-09-12 @ 15:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0