Träning

Idag började Alvas träning, Elin och jag har ju hållt på ett tag. Claes var på föräldramöte så jag fick även med mig Oscar ner till hallen. Som tur var så var Jenni där idag och tog honom i stort sett hela tiden. Tack vännen!
Så då kunde jag koncentrera mig på det jag skulle göra.

Har haft två möten på jobbet idag och då är det inte så mycket tid kvar att jobba... Har en ganska stor hög på skrivbordet som måste göras snarast. Gärna igår...

Efter jobbet idag så var jag hos sjukgymnasten, men jag vart nästan bara sämre. Hon fick loss flera ganska djupa låsningar så förhoppningsvis är det dyningar av det jag känner. Men just nu är det inte kul.
Värker i HELA kroppen.

Nähä, nu är det dags att komma ikapp lite i wordfeud :-)


Kommentarer
Postat av: Jenni

Anything for you babe!!! Sen gillar jag ju att få vara med min toksöta gudson. Kram

2011-09-13 @ 09:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0