Lördagsslapp

 
Idag började jag dagen med att stänga in mig i badrummet  i en timme. Lade en ansiktsmask, tände ett doftljus, satte på musik, gjorde lite manikyr innan jag tog en lång dusch med peeling. Välbehövt!
Sen kom en kompis till Alva och var här fram till sen em. De har lekt jättefint och övade även in en julkonsert som vi fick se.
Vid tre kom Catarina och Jörgen och barnen och fikade. Trevligt! De hade även med sig blommor och en flaska bubbel till mig :-) Barnen lekte i Oscars rum och vi han sitta och prata hyfsat ostört. Det är man inte bortskämd med...
Nu har vi ätit middag och spelat lite spel, snart är det filmdags och sen ska jag krypa till sängs för Elin och jag har bestämt oss för att chocka våra kroppar och åka och träna imorgon :-)
 
Bjuder på lite thailandsbilder :-)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0