Febern har spridit sig...

Elin kände sig bättre redan igår, så det var inte någon influensa för henne ialla fall.
Men imorse vaknade Oscar med feber och den har bara stigit under dagen. Somnade med 38.9. Stackarn lilla killen! Men inte är han lugn för det...
Jag har ju kurs på jobbet mån, tis och sen ska vi har sportlov. Claes har kurs på tisdag... Vet inte riktigt hur vi ska lösa det här... Imorgon är Claes hemma med Oscar så håller jag tummarna för att han vaknar feberfri så att vi båda kan gå på kurs på tisdag.
Det lär ju inte hända så jag får väl vara hemma på tisdag...

Idag har vi rensat härhemma. Vi har gått igenom både Elin och Alvas garderober och sen gick det av bara farten så jag gick igenom några av mina lådor också :-) Känns riktigt skönt!!!
Claes har fixat endel och fått upp tavellister och annat. Så även fast vi har varit fast härhemma så har vi varit produktiva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0