Morgonstund har guld i mun...

Eller hur????
Jag är inte alls sugen på att gå upp när barnen vaknar. Men jag måste väl ibland. Jag kan ju inte begära att Claes ska gå upp varje helgmorgon. Jag har varit sån här i flera veckor nu. Vill bara ligga kvar i sängen.
Igår tog Claes ut barnen på fm för att åka pulka, medans jag hjälpte Elin. Sen åkte hon och jag till Sollentuna. hon hade tid för att göra en sminkning. Hon blev jättesnygg. (Jag ska låna en av hennes bilder sen och lägga in)
Sen tokshoppade vi på kort tid. Hon hittar ju aldrig något som hon är nöjd med. MEn hon kom därifrån med 4 toppar och ett par byxor som hon bytt storlek på och så smink förstås.
Själv hittade jag två par byxor av samma sort som jag bor i, men i andra färger. Bara att passa på :-)
Sen var det hem och lite mer fix innan det var dags att åka.
Först hämta Alva som var på discokalas och sen hem till Jonas. Vi åt mat tittade på mello och spelade spel. Mycket trevligt!
Vid tolv fick jag ett sms av Elin att vi fickkomma hem, men då var vi mitt i TP, så vi var kvar nån timme till.
När vi kom hem blev vi positivt överreaskade. Det syntes knappt att det hade varit fest härhemma. Duktiga tjejer!!!
Nu ligger tre av dem och sover därnere. De somnade ialla fall efter mig och jag släckte inte förrens 02.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0