Dags att packa

Jag borde egentligen packa just nu, men jag har tagit en liten paus. Jag har tittat på mitt favvoprogram Sveriges mästerkock. Nu börjar biggest loser ochdet är jag inte så intresserad av... Så jag ska snart ta tag i packningen igen. Nu har jag jobbat tre dagar och det känns fortfarande jättebra. Det går bra för barnen också. Däremot sover tydligen inte oscar på dagarna. Men inte sjutton somnar han tidigare för det... Idag kom äntligen guldklimpen!!!! Jenny och ronnie fick en son!!! Grattis till dem och till Jacks systrar. Vad mysigt med en liten bebis. Jag måste åka dit snart och gosa och sniffa lite. När jag berättade för barnen imorse så ställde sig oscar upp och frågade om vi skulle åka dit på en gång ;) sen frågade han igen när vi hämtade honom på dagis. Han vill åka och träffa bebisen och Molly!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0