Avslutningar

Igår var det avslutningsfika på dagis. Oscar ska ju gå ett par veckor till, men... Vi hade eget fika med och satt på filtar i solen och svettades. Så fort vi rullade ihop våra filtar kom regnet. Snacka om tur med vädret.
Igår kom äntligen Elins klänningar så efter dagis åkte jag hem och hämtade dem och leverarade dem till Elin. Hon kunde ha båda!!! Men den hon köpte i panik var bättre, så den fick det bli till balen. Hon var jättefin!!!
Men jag såg henne inte när hon var riktigt klar, har inte fått se några bilder heller... Men jag hittade denna fb, som en av hennes kompisar lag upp. Jag snor den :-)



Idag har det varit skolavslutning både för Alva och Elin. Jag hjälpte Alva att göra sig iordning och sen skjutsade jag Oscar till dagis. Snabbt hem och koka kaffe till alla föräldrar på Elins avslutning. Det var uppträdande, fika och betyygsutdelning. Sen var det kramkalas och massor av tårar. Nu ska de splittras efter fyra år tillsammans. Kommer ihåg precis hur det var. Och det är ju verkligen så att vissa träffar man aldrig igen :-(
Vi hade några klassträffar efter, men alla kom inte. Skulle vara riktigt kula tt träffa alla igen och se vad de gör nu för tiden. 
Efter att ha väntat på Elin tills hon gråtit och kramats klart så åkte hon, jag, Alva och Krille ner till Tiger och åt avslutningslunch.
Väl hemma igen har vi lekt på baksidan, ätit, kollat fotboll och Alva har varit iväg och badat (i pool).
Elin har stuckit ut till polarna, så vi får väl se hur länge jag blir vaken. Jag har lovat att hämta henne om de skulle någon annanstans än till Norrviken. Jaja, jag börjar lite senare imorgon, så det får väl gå...


Fina Alva!!!

Skolavslutning i Bollstanässkolan



Skolavslutning i Södervikskolan

Fina tjejer: Elin och Hannah

Delar av 9A

Sista gången Elin går ut från Södervikskolan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0