Mycket aktivitet

Inte så bra på det här just nu...
Det är mycket aktiviteter överallt just nu.
Träningar, klädinköp, brännbollsturneringar, tjejträff, grillningar, kalas osv.
Imorgon ska jag till läkaren igen. Röntgen visade ingenting så hon hade tydligen förslag på några fler undersökningar. Ska se vad hon ahr att säga imorgon.
Vi har skolavslutning på jobbet imorgon, kkänns lite konstigt då det är kallt och regnigt ute...
I lördags hade vi tjejklubbsträff. Jättetrevligt! Vi fick stuva om lite i aktiviteterna pg av vädret, men det blev jättebra. Först var vi på fotografiska. Mycket fina bilder, men en hel del konstiga/provocerande. Sen gick vi till Mamas och Tapas och åt/drack lite och sen var det boule. På kvällen var vi på mordmiddag. Vi fick alla en varsin karaktär att spela och skulle ta reda på en massa saker. Det var superkul!
Sent blev det och jag var inte så pigg dagen efter...
Idag började dagen med att min handväska gick sönder :( Och sen funkade inte datorerna på jobbet... Måndag!!!
Nu är jag trött och har ont så nu kryper jag ner i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0