regn, regn och regn

Vaknade imorse av att det smattrade på fönstret... Inte kul då planen för idag var att fixa i trädgården. Vi har ju inte hunnit med det och det är snart midsommar.
Så vi ändrade planer och åkte iväg för att köpa blommor och annat istället.
Vi kom hem med lite blommor och en massa annat. Vi tog en sväng till Ica Maxi också. Där ville Oscar bli inlämnad så det fick han. Han hade haft jättekul!
Vi träffade även min kusin och hennes man och deras lilla nya bebis. Sååå söt!!!
Har även hunnit med en hel del yvätt och annat plock här hemma. Nu tittar Claes på fotboll och jag ligger i sängen pch tittar på nån film som jag inser att jag redan sett...
Elin försvann ut med en kompis...
Jag har hamnat i någon slags semestermood, så det känns jättekonstigt att gå till jobbet imorgon. Men nu är det bara två veckor kvar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0