God Natt!

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen så jag orkar med morgondagen.
Efter två långa dagar i ett litet konferensrum så är jag helt slut bådei kroppen och i knoppen.
Min kropp mår inte bra av att sitta stilla på en stol i så många timmar...
Men jag lär mig en massa. Tror att jag ska testa vissa saker redan på måndag :)

Kursen jag går är en Steg 2 teori, en tränarkurs i gymnastik/trampolin. Det är mycket anatomi, bioteknik, skadehantering, träningslära och annat som jag faktiskt inte har läst så mycket av överhuvudtaget innan. Mycket mer intressant än vad jag trodde innan jag åkte dit i fredags.

Ikväll har det varit andra chansen på Mello. Inte så mycket att se. Man blir alltid lika förvånad över hur svenska folket röstar.
Hur som så ska det bli riktigt kul på fredag då vi ska till Globen och se genrepet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0