Laddar inför morgondagen :)

Igår hade jag en riktigt skön dag. Kändes som att jag landade :)
Kom iväg och tränade på morgonen (körde bland annat insida lår, vilket känns idag) sen blev det klippning och slingning innan jag åkte hem och åt lunch och tvättade och plockade lite.
När klockan närmade sig två och solen sken så bestämde jag mig för att ta en promenad och hämta barnen. Men det var inte så skönt, det båste smådjävlar och var jättekallt.
Dagen avslutades med dubbelavsnitt av Greys anatomi. Kan det bli bättre?!
Idag har jag jobbat igen. Kom till jobbet redo att hugga tag i allt, men då hade jag fått en ny dator. Vilket i och för sig är bra. Men jag har inte tid nu!!! Det är ju en hel del inställningar som måste göras och flera enkla funktioner har bytt plats så jag inte hittar dem...
Satt till ett, sen var jag tvungen att åka för jag hade tid hos sjukgymnasten. Jag stannade på McDonalds på vägen och köpte en cheesburgare. Mest för att jag var hungrig, men också för att flera på jobbet påpekade för mig idag att jag inte ätit lunch på flera dagar och att det inte är bra. Haha, de har koll på en :-)
Men när jag är superstressad och maten inte tilltalar så får jag ingen matlust alls...
Imorgn tar jag med mig låda så då ska jag äta.

Imorgon efter jobbet är det dags!!! Då drar vi först in till stan och äter på Jensens och sen vidare till Globen och Mello. Ska bli jättekul faktiskt!
Vi är fyra vuxna, Elin och fem mindre tjejer som ska åka. Måste leta fram lite glitter och glamour kläder till Alva ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0