Morgon eller natt???

Oscar kom in till mig med ett stort leende kl 5 imorse och undrade vad jag tittade på. Tv:n stod på och hade gjort så hela natten. Och så skulle jag försöka förklara för honom att det var natt och att han skulle sova ett tag till. Det gick inte så bra...
Så han gick och hämtade en massa saker och satt och lekte i min säng med mig som berg. Jag kunde slumra lite från och till.
Nu har jag skjutsat honom till dagis och Alva och jag har börjat dagen med en varsin smothie.
Hon var feberfri igår, men klagade på huvudvärk. Och då har jag ingen lust att lämna henne i skolan. Men planen är att vi ska till skola och jobb imorgon. Känner hon sig ok idag, så åker vi till Oscars gympa ikväll. Men vi får se.

Idag ska jag plocka lite mer, se till så att Alva är sysselsatt och försöka vila så att jag blir frisk också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0