Onsdagskväll=tvätt och tv

På onsdagskvällarna brukar jag passa på att vika tvätt och titta på tv. Denna onsdag är inget undantag :)

Idag har jag haft ytterligare en utbildning på jobbet. Det gick hyfsat bra, eller jag tror att min del gick bra. Det blev en massa frågor och diskussioner om rutiner som egentligen inte rör programmet. Så jag får nog säga att jag är nöjd så långt. Jag har fått bort endel av min hög också. Skönt!!!

Min kropp har fått en hormonchock. Så jag har mer finnar och blemmor i ansiktet än värsta tonåringen. Kul, när vi ska gå på fest på lördag. Det finns inget smink i världen som kan dölja detta :(
Jaja, det är inget jag kan påverka, men jag kan ju gnälla lite ialla fall...

Oscar har varit feberfri idag också. Så imorgon blir det dagis om inget händer inatt! Han har varit pigg och glad hela dan. Till jag kom hem... Sen har han bara gnällt och grinat.
Så här ser han ut när han låtsas grinar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0