Tävlingar imorgon

I helgen är det UVGK cup i trampolin. Så jag (och resten av familjen) ska tillbringa helgen i en gympahall. Det ska bli kul, men jobbigt. Min nacke är ju kass redan så jag vill inte ens tänka på hur den är efter helgen...
Elin ska tävla!!! Hon har en ny serie, så det ska bli kul att se.
Så håll era tummar för henne imorgon em!!!

Idag har det varit full fart som vanligt. Drop-in fika på dagis, Alva kalas mellan 17-19 och jag har varit i centrum och delat ut lappar om tävlingen.
När jag kom hem hade Claes lagat jättegod mat och sen började vi prata om semestern. När vi ska ta och vad vi ska göra. Det vi kom fram till var att om vi ska fest som vi har planerat så lär det inte bli någon fancy semester. Det räcker inte pengarna till för. Vi kom egentligen inte fram till något, så vi får fortsätta diskussionen senare

Nä, nu ska jag SOVA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0