Beslut som ska tas...

Den här helgen har gått i funderingarnas tecken.
Jag har inte riktigt funderat klart så jag tänker inte skriva så mycket mer här.
Inte mer än att det handlar om jobbet....
 
I fredags var Alva på disco med klassen. Hon hade jättekul och var väldigt nöjd när hon kom hem.
I lördags var det dags för tjejklubbsträff. Alltid lika trevligt! 
Vi började med att gå på Italiensk restaurang och äta. Gott! Sen var det dags för kvällens aktivitet som var Light Opera Cabaret med Burlesque. Jag kan sammanfatts det som: Annorlunda!
Det var väldigt varierande kvalité, ibland en hel del humor. Jag kan inte riktigt säga om det var bra eller dåligt, bara annorlunda :-)
Idag har vi tagit det lugnt. Alva var på friidrott på fm och sen var hon och jag på Me and I party. De hade inte det vi hade bestämt oss för, så det slutade med att vi inte handlade någonting...
Nu har jag hämtat hem Elin från träningen och båda de mindre barnen är lagda.
 
Igår innan jag skulle åka kom Madde hit och lämnade sina grabbar. Alva hade en kompis här också, så när vi åkte så hade Claes 5 barn här :-)
När jag kom hem vid midnatt så hittade jag en utslagen make i soffan :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0