Jaha...

Nu är det ett tag sen jag skrev här så jag vet inte vart jag ska börja och jag vet inte hur mycket jag orkar skriva...
Idag är jag hemma ensam och har plockat/diskat/tvättat mest hela dan. Men även bara suttit :-)
Snart kommer barnen hem så då blir det full fart. Ikväll är det avslutning på Knytte så då ska vi ut i skogen och grilla korv. Just nu känner jag inte för det alls, men det blir nog mysigt.
I måndags när jag skulle laga mat satt Oscar och tittade på tv. Plötsligt hörde jag ett illtjut uppifrån och sprang upp. Han blödde från näsan och hade ont. Stackars liten! Men efter tre minuter var det över... Man får inte trösta honom länge. Jag frågade om han verkligen hade suttit stilla och jo det hade han... Undra om bordet hade hoppat upp på hans näsa?
Så här snygg var han:
Inte så bra bild, men ni ser lite av hur han såg ut.
 
Förra helgen var jag på tävlingar i Göteborg. Vi åkte tidigt på fredagen och tog en "sväng" på Ullared :-)
Massor med folk och jag fick inte tag på så mycket som jag hade tänkt, men 5 kassar fulla och massa pengar fattigare blev resultatet. Till och med en del julklappar! Det ni! Det händer inte ofta att jag köpt julklappar så här tidigt :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0