Konferens

I söndags åkte jag på konferens med jobbet. Jag var borta tills igår em. Mycket stillasittande på dagarna, sena kvällar, god mat, trevligt sällsakp, massor av inspiration...
I lördags var jag, Oscar och Alva på bio. Oscar har ju varit blöjfri ett tag så vi skulle "fira" det. Han fick själv välja film. Det blev Madagaskar 3, den är 1,5 timme lång... Jag var lite orolig innan, men båda barnen satt stilla hela tiden.
På kvällen var vi hos mamma och firade henne. Trevligt!
Idag har jag haft ledig dag, så jag, Oscar, Hampus och Jeanette har varit på Junibacken. Det har varit en jättemysig dag! Det har byggt om lite sen jag var där sist, men jag blir lika impad varje gång.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0