Spruta

 
Imorse låg jag och drog mig lite längre än vad jag borde... Men vi var färdiga i tid och allihopa och till och med Elin log och trallade imorse. Tänk om alla morgnar var så :-)
Hade en bra dag på jobbet och efter jobbet har jag hunnit med att vara hos sjukgymnasten, tagit spruta inför Thailandsresan och varit på gympan med Oscar.
Claes tittar på fotboll, så jag sitter/ligger i sängen och tittar på tv. Planen är att inte röra så mycket mer på mig.
Jag har en liten tjej bredvid mig som ska försöka sova. Vi får väl se hur det går...
Imorgon ska Claes och jag på matmässan, det ska bli jättekul. Barnen ska sova hos mamma, så vi ska passa på att gå ut på stan och äta lite också :-)
 
Igår kväll var det avslutning på Knytte. Så kl 18 var vi i Sandaskogen och grillade korv. De hade gjort jättefint och snitslat en bana till Knytteboet med ljuslyktor och lysband. Oscar var trött och gnällig, men det var ändå mysigt. De fick även gå skattjakt med sina ficklampor. Skattan var en varsin reflex med Mulle på och en knytteknapp. En nöjd kille fick vi med oss hem!
 
Oscar och Alva provar utklädningskläder som de fått av Viking och Frida! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0