Höst!!!

 
Ja, nu är den här på riktigt! 1,5 grader på morgonen när vi skulle skjutsa Alva. Jag fick springa ut i förrådet och leta fram en av Elins gamla jackor. Hoppas att hon slipper frysa nu.
Oscar och jag åkte hem igen och nu har jag plockat ich fixat här hemma. Planen är att åka till naturhistoriska när vi har hämtat Alva idag. Vi har ingen tid att passa och det är bara jag, Alva och Oscar hemma. Så vi tar en lugn fm och åker sen.
Jag tror att min kropp håller på och protestera över något... Jag har haft mer eller mindre huvudvärk i flera veckor nu, har även en trötthetskänsla som inte vill gå över. Sen har jag ju den vanliga nack och ryggvärken... Igår kväll blev jag lite yr i huvudet och sen började jag blöda näsblod. Det fullkomligt forsade i 10 min och jag fick inte stop på det. Det var så mycket så det kom ur både näsborrarna och ur munnen. Efter det så snurrade det ännu mer i huvudet, så jag gick och la mig. Det känns lite bättre idag.
 
Ihelgen var vi i Mölnlycke på tävlingar. Jag åkte ner och skötte sekreteriatet. Det gick jättebra! För våra hoppare var det blandade resultat, men på det stora hela får vi vara nöjda. 4 medaljer blev det!!!!
Elins rygg ville inte alls vara med. Hon kunde knappt gå, men provade ändå att hoppa synkron (det är väl där hon behöver ta i minnst) Det gick så bra att hon och Frida kom på en tredje plats!
Vi ledare var så övertrötta så vi flippade ur totalt på lördags kvällen. Det var länge sen jag skrattade så mycket!!!
 
Här är det kvällsfika när vi kom fram på fredags kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0