Är helgen slut nu?

Söndagskväll i soffan efter en god middag. Just nu tittar vi på x-factor och sen blir det nog beck innan det är dags att krypa ner i sängen.
X-factor är ganska kul, men ibland är det så pinsamt att man vill gömma sig bakom kudden. Därför sitter jag med datorn i knät och kan skriva/läsa när det är som mest pinsamt...
I går var vi hemma och fixade på dan. Claes var ute i trädgården och fick massor gjort. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde, men tiden sprang iväg ialla fall. Jennifer var här och lekte ett par timmar och sen åkte Alva med dit och lekte. Hampus och Jeanette var in en stund och fikade/lekte.
Jag var ner till cenntrum en sväng och skulle göra några ärenden. Det gick inte så bra, men jag lyckades hitta en present till Jenni ialla fall. Hon fyllde nämligen år och vi skulle dit på middag. God mat, trevligt sällskap och så pricken över i så vann jag kvällens spel :-)
Idag har Oscar och Claes varit på Knytte medans jag fick sovmmorgon :-) Alva och jag var och köpte present och sen släppte jag henne på badkalas. En sväng till affären och sen till mamma för att hämta svamp och plommon.
Lite lunch och sen en prommmis för att hämta Alva.
Men sen har vi "bara" varit hemma. Rensat svamp, tvättat och förberett middag.
Veckan som kommer är det full fart med aktiviteter varje kväll, kurs hela helgen som toppas med en 40-års fest på lördagen. Kommer att vara helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0