Boktips!!!

Nu har det varit semester och det är då jag läser böcker. Under veckan på Cypern blev det tre böcker och nu under Portugals resan blev det en.
Sen har jag börjat med en lista på böcker jag vill läsa. Jag kanske till och med tar med tid att läsa lite på "vanliga" veckor nu :-)
Jag tänkte börja med att tipsa om de jag läste i Cypern:

En annorlunda bok som var bra. Den var krypande på ett sätt så att man ville inte riktigt läsa för vissa av personerna var så obehagliga. Men man kunde ändå inte lägga ifrån sig boken. Det var en befrielse när boken var slut :-)
Men jag kan verkligen rekommendera den om man vill läsa en psykopattriller.
 

En otroligt fängslande bok om en engelsk tjej som hamnar i fängelse i Bangkok. Man får följa henne innan hon åker fast och får en förklaring till vad som hände. Sen får man även följa med henne under fängelsetiden. Hon försöker aldrig skylla ifrån sig, utan berättar sin historia.
En riktigt bra bok!!!
 

En riktig sträckläsare!!! Kunde knappt släppa den för man ville veta vad som skulle hända.
Ett tåg spårar ur i en snöstorm och alla passagerare blir evakuerade till ett hotell. Där sker ett mord!
Man får följa alla passagerare medans de försöker lösa mordet.
Rekommenderar även denna varmt!!!
 
För er som bor i närheten och är intresserade så finns dessa i min bokhylla.
Det är bara komma förbi och låna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0