Semester igen ;-)

Efter en fullkomligt hysterisk vecka på jobbet så ska jag ha en veckas semester :-)
På måndag åker jag till Portugal. Det är ju inte en semester resa, men det ska bli kul och skönt ändå. Jag ska åka på tävling. Jag ska döma och Elin ska tävla. Vi åker med trampolin och dmt landslaget. Ska bli jättekul och fast det inte lät så, så hoppas jag på lite tid utanför hallen.
Ikväll ska vi på middag till svärföräldrarna, Alva ska först på kalas. Så idag blir det inköp av presenter och så skajag se om jag hinner klippa mig.
Igår hade vi personaldag på em, men eftersom alla andra är sjuka så jobbade jag även fm. Blev även lång dag i torsdags. Vilket märktes på både mig och barnen igår. Jag var så trött så jag höll på att somna redan innan middagen... Och ont har jag...
Men nu har jag en vecka i värmen och vila upp mig lite...
Imorse väckte Oscar mig kl 7 och sa: -mamma, jag har kissat utanför mig.
Vilket innebar att blöjan hade läckt. Så det var bara att gå upp och byta blöja och röjja ur sängkläderna.
Vi har även hunnit med att öva kullerbyttor och hjulningar nu på morgonen :-)
 
Ha en bra helg!!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vill vi veta hur Portugal va! :)

2012-09-10 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0