Ajajaj

Inte någon rolig dag idag....
Har dessutom kännt av lite halsont de senaste dagarna och idag kom huvudvärken...
Men jag ska inte bli sjuk!!! Inte än ialla fall...
Ska ta mig en kopp the och krypa ner tidigt i sängen så att det förhoppningsvis känns bättre imorgon.
 
Igår var Oscar och jag lediga, så på fm var vi på öppna förskolan och sen vårstädade vi både hans och Alvas garderober. Alvas urvuxna kläder åkte jag iväg med på en gång. Skönt att bli av med dem och förhoppningsvis så blir de använda också :-)
Oscar fick syn på en gympa/ballerinadräkt som han genast tog på sig. Sen hade han den resten av kvällen. Han tyckte själv att han var jättefin och sa att han hette Regnbåge när han hade den på :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0