Majblommor

 
Fredagen var jättejobbig!!! Men det var en fin begravning.
På kvällen var hela släkten hos min farbror och faster och åt middag. Trevligt!
Man vill ju inte sitta ensam en sån kväll, men man vill vara med andra som förstår varför man är lite låg.
 
I lördags hade vi gäster här på middag. Tredje gången gillt... Vi har försökt att träffas flera gånger men deras son har varit sjuk. Men nu så...
 
I söndags vet jag inte vad vi gjorde. C och O var på Knytte, A på friidrott. Sen fick A med sig två kompisar hit och Jenni var här och fikade. C och A åkte till musikskolan och sen var det middag. Full fart med andra ord!
 
Igår var Claes och jag äntligen på champangeprovning! Han fick det i 40-års present av min släkt och nu över ett år senare kom vi iväg. Det var jättetrevligt och kändes extra lyxigt att starta veckan med :-)
 
 
Idag har jag varit på gymmet!!! Snacka om att jag har dålig kondis.... I julas bestämde vi att vi ska springa vårruset. Då hade jag inte räknat med att jag skulle krocka och bli stillasittande i flera månader...
Men jag tog en tur på löpbandet idag. Jag gick fort och sprang lite. Så 2 km blev det ialla fall. Man måste ju börja någonstans :-)
Undra hur min kropp kommer att må imorgon???
Alva har varit på scouterna idag och de har sålt majblommor. Nu får hon ha väskan hemma och sälja fram till mitten av maj. Hon verkar tycka att det är kul! Och det är en lättsåld produkt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0