Dagarna bara försvinner

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen. Jag gör ju ingenting!!! Men nu är det redan lördag :-)
Ikväll är det första deltävlingen i Mello! Då ska jag sitta i soffan och äta något gott. Frågan är bara vad???
Alva ska på kalas/tjejmiddag som slutar halv åtta, så hon hinner hem och titta med oss. Oscar vill också titta säger han, men jag tror inte att han förstår vad det är. Claes har inte så stort val :-)
 
Igår var Alva hos tandläkaren. Hon var jätteduktig! Inga hål, men lite tandsten som skulle bort. Och på em i skolan så tappade hon sin jättelösa tand :-) Men hon har 11 mjölktänder kvar att tappa.
Sen hade hon en kompis med sig hem efter skolan. När hon blev hämtad så talade Oscar om för hennes pappa att han aldrig varit hemma hos dem :-) Hon har en syster på samma avdelning som Oscar. Så nu får vi nog åka dit någon gång så att småttingarna får leka lite :-)
 
Jenny kom sent igårkväll och skulle sova här några timmar innan hon skulle vara på arlanda kl 05.00. Men vi hann prata lite innan det var dags att krypa till kojs. Trevligt!!!
 
Idag känns det lite bättre i ryggen :-) Kan fortfarande inte gå ordentligt, men lite positivt ialla fall.
Nu ska jag se om jag klarar av att vika lite tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0