Försäkringspapper...

Sitter och försöker fylla i papper till Trygg-Hansa ang krocken. Det går inget bra alls... Jag får be Claes hjälpa mig när han kommer hem för jag behöver få in de papprena nu.
Har en del annat pappersarbete jag borde göra, men just nu känns allt så trögt :-(
Imorse var vi iväg och lämnade in min bil till verkstaden. Sen har Oscar och jag varit på öppna förskolan och spelat spel. Han vann hela tiden :-) Han är jätteduktig på att spela spel just nu. Han vill göra det hela tiden.
Men när vi skulle därifrån så började han bråka. Då bestämde jag mig snabbt för att inte gå ut något mer med honom idag. Så nu måste jag hitta på någon middag av det vi har hemma. Men det kan det vara värt om jag slipper bråka med honom :-)
Nähä, om jag ska sätta fart och göra lite mer av det jag hade tänkt få gjort idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0